Watersnoodramp

We hebben met z’n allen een zware en emotionele week achter de rug. Het water is inmiddels geweken. Wat achterblijft, is een enorme ravage. In Valkenburg zijn straten en huizen zwaar beschadigd. Deze week heeft een team van Sevagram voor het eerst op onze locaties kunnen kijken om zich een beeld te vormen van de materiële schade. Helaas is die voor sommige van onze locaties enorm. Een eerste schatting wijst erop dat het gaat om ruim 40 miljoen. Sevagram heeft in Valkenburg twee zorglocaties, Valkenheim (84 bewoners) en Oosterbeemd (101 bewoners), en een hospice (10 gasten). Daarnaast verhuurt Sevagram 50 woningen en appartementen aan zelfstandig wonende senioren.

We kijken op deze pagina's terug, maar vooral ook vooruit. Waarbij één vraag de meest belangrijke is: wanneer kunnen onze bewoners terug naar hun vertrouwde omgeving? We nemen u via deze site mee met de stappen die daarvoor nodig zijn. We staan nu nog aan het begin. Dat betekent dat we hier regelmatig nieuwe informatie met u delen.   

Nieuws

23 juli 2021 - Persbericht: WATERSCHADE SEVAGRAM RUIM 40 MILJOEN!

Het water is verdwenen. Wat achterblijft, is een enorme hoop puin en zwaar beschadigde huizen en straten. Deze week heeft Sevagram een eerste inspectie kunnen doen van de panden. De eerste schatting is dat de materiële schade 42,5 miljoen bedraagt.

Sevagram heeft in Valkenburg twee zorglocaties, Valkenheim (84 bewoners) en Oosterbeemd (101 bewoners), en een hospice (10 gasten). Daarnaast verhuurt Sevagram 50 woningen en appartementen aan zelfstandig wonende senioren. Begin deze week hebben we een eerste inspectie kunnen doen van de panden om een beeld te krijgen van de schade. Die is enorm!

Lees verder... 

Bekijk het nieuwsoverzicht!

Contact met Sevagram

Het Meldpunt van Sevagram wordt tijdelijk dé telefonische ingang voor alle vragen, klachten, opmerkingen etc. rondom de watersnoodramp in Valkenburg.

Het Meldpunt is op werkdagen tussen 9:00 uur en 16:00 uur bereikbaar op het telefoonnummer 088 – 991 2012

Belt u na 16:00? Dan neemt een medewerker van ConnectZorg uw oproep aan. Medewerkers van Connectzorg kunnen u geen inhoudelijke informatie geven, ze noteren uw vraag én koppelen deze dan terug aan Sevagram. Sevagram zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen betreffende uw vraag. 


Altijd op de hoogte per locatie?

U kunt zich inschrijven voor de speciale Sevaflitsen waarin we u op de hoogte houden van de ontwikkelingen op het gebied van herstel en renovatie per getroffen locatie.

Wilt u op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen binnen Valkenheim? Selecteer dan locatie Valkenheim.

Wilt u op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen binnen Oosterbeemd en de aanleunwoningen? Selecteer dan locatie Oosterbeemd.

Familieleden van onze gasten uit het Geerlingshospice worden persoonlijk op de hoogte gebracht door de medewerkers van het hospice. Voor het Geerlingshospice zal er dus geen aparte nieuwsbrief gemaakt worden.