Watersnoodramp

We hebben met z’n allen een zware en emotionele tijd achter de rug. Het water is inmiddels geweken. Wat achterblijft, is een enorme ravage. In Valkenburg zijn straten en huizen zwaar beschadigd, net als drie van onze locaties. De materiële schade is enorm. Een eerste schatting wijst erop dat het gaat om ruim 40 miljoen. Sevagram heeft in Valkenburg twee zorglocaties, Valkenheim (84 bewoners) en Oosterbeemd (101 bewoners), en een hospice (10 gasten). Daarnaast verhuurt Sevagram 50 woningen en appartementen aan zelfstandig wonende senioren.

Achter de schermen zitten we niet stil en zijn we maar met één ding bezig: zo snel mogelijk terug naar Valkenburg. Wij hebben daar een goede partner bij gevonden en dat is de Gemeente Valkenburg aan de Geul.

We laten u graag zien waar we aan werken en wat de perspectieven zijn.  Per locatie zetten we de informatie voor u op een rij. Klik op onderstaande locaties voor meer informatie. 

Nieuws

Sevagram werkt aan snel herstel getroffen zorglocaties

“Onze bewoners wonen in Valkenburg omdat ze uit de regio komen en hier graag wonen. We werken er dan ook met man en macht om de bewoners zo snel als mogelijk terug te krijgen naar hun vertrouwde Valkenburg.”

In Ondernemen in Limburg vertellen Bestuursvoorzitter Pim Steerneman en directeur Zorg, cluster Heuvelland, Ramon Frissen hoe Sevagram dat -met ondersteuning van de Gemeente Valkenburg aan de Geul - mogelijk maakt!

Lees het artikel via deze link 

Bekijk het nieuwsoverzicht!

Contact met Sevagram

Vanaf 1 december 2021 kunt u weer regulier terecht bij:

het Meldpunt, bereikbaar via 088 - 991 20 12 voor

  • het melden van (technische) storingen
  • het melden van klachten
  • het stellen van vragen op facilitair gebied

het Servicebureau, bereikbaar via 0900 - 777 4 777 voor

  • vragen over zorg, deelname (dag)activiteiten en personenalarmering
  • vragen over huurcontract, -prijzen of servicekosten
  • huuropzeggingen


Belt u buiten kantoortijden? Dan noteert een medewerker van ConnectZorg uw melding.
Medewerkers van Connectzorg kunnen u geen inhoudelijke informatie geven, ze noteren slechts uw vraag én koppelen deze dan terug aan Sevagram. Sevagram zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen betreffende uw vraag. 

 


Altijd op de hoogte per locatie?

U kunt zich inschrijven voor de speciale Sevaflitsen waarin we u op de hoogte houden van de ontwikkelingen op het gebied van herstel en renovatie per getroffen locatie.

Wilt u op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen binnen Valkenheim? Selecteer dan locatie Valkenheim.

Wilt u op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen binnen Oosterbeemd en de aanleunwoningen? Selecteer dan locatie Oosterbeemd.

Familieleden van onze gasten uit het Geerlingshospice worden persoonlijk op de hoogte gebracht door de medewerkers van het hospice. Voor het Geerlingshospice zal er dus geen aparte nieuwsbrief gemaakt worden.